6/3 Egypten

Frukost sedan stranden, imorn åker vi ju hem, det ska bli skönt att få komma hem till Sverige igen, alla vänner och skolan, men värmer kommer jag sakna.
Idag på stranden friade en kille till mamma, kommer inte ihåg vad han heter men han finns på bild. Mamma tyckte han hade väldigt fina ögon, och var lik en faraon, när hon berättade det för honom berättade han lite om Egyptens historia och sa att han var född i Luxor och var väldigt lik en faraon, någon av hans förfäder var väl faraon, jag ska även lägga in lite fakta/histioria om Egypten sedan, det är ett väldigt intressant land.
Men här kommer bilden på mamma och han som friade till henne.


Vi tog det väldigt lugnt idag eftersom vi ska hem imorgon, vi åt på hotellet och bara hade det mysigt och lugnt. Kollade väl runt lite i affärer, det finns ju så många så tar det sådan tid i varje affär också eftersom dom ska ha oss till att köpa även om man säger nej så tjatar dom bara, vissa är väldigt trevliga men vissa blir arga och skriker, men trevligt hade vi i vilket fall.
Och här kommer min underbara mamma som jag värdesätter högst på denna jord!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på
http://vastertorp.blogg.se/1205736226_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-17 @ 13:33:23
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0