4/3 Egypten

I morse vaknade vi av att Mats och Lena knackade på dörren, så då var det bara att ta på sig och gå ner och äta frukost. Dom städar alltid våra rum när vi är nere och äter och idag hade dom gjrot något väldigt speciellt inne hos Mats och Lena, som hade gjort hjärtan med handukarna och gjort jätte fint i sängen.


Sola och bada hela dagen som alla dagar kommer bli denna veckan, kvällen blir väl som vanligt, göra oss klara och sedan ut och handla och äta massa god mat. Lillian, min moster hittade en fin blomma på vägen hem som hon plcokade och kolla vad gullig hon är med blomman i håret, krams gör vi också, hon är så gullig.
Lillian Back, jag äslkar verkligen dig moster, du gör våran tillvaro så rolig och är helt otroligt underbar.
Alla säger att änglar lever i himlen, men vad gör då DU på jorden?
Jag älskar dig jätte mycket moster Lillian.



Idag gick vi in i en rolig affär det var som tian här i Sverige, dom hade allt som fanns även i andra affärer runt om där dom kostade jätte mycket mer, jag mamma och moste handlade ingenting men Lena och Mats fynade ordentligt. Han som jobbade där klädde på mig typiska Egyptiska saker och sa att jag såg ut som Shakira. Sedan gick vi runt ute på gatorna och där hittade jag en jätte trevlig kille som målade med sand i flaskor, har tyvärr inga bilder på hur den ser ut, han gjorde en kamel och massa fåglar och skrve även mitt och Eriks namn i och datumet vi blev tillsammans 9/9-06, det är jätte fin, jag har bara bild när han gör den ska fota den sedan och lägga in bild på den.
Denna dagen blev lyckad som alla dagar blivit hittills, ha det bra hemma i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0