29/2 Egypten

Idag åker jag, min mamma och min moster till Egypten, det ska bli toppenroligt.

Här sitter vi på planet, och har precis lyft. Jag älskar verligen att flyga det är så härligt när det pirrar till i magen, mamma och jag tycker om att flyga men det gör inte Lillian, min moster, hon är flygrädd, men det gick bra.


När vi kom fram gjorde vi inte så mycket, vi gå igenom alla tullar, och set pep på mig och moster hela tiden så dom fick känna på osss, jag tycker det är jätte pinsamt men vi hade ju inget på oss, det vaLillians skospänne och något smycke som jag hade på trosorna, lite pinsamt men, haha.

Sedan gick vi och åt på hotellet och rökte lite vattenpipa, maten var jätte god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0