17/3 hemma hela dagen

Idag har jag varit hemma hela dagen, det känns lite dumt först var jag i Egypten en vecka sedan låg jag i Feber en vecka och idag efter två veckors tid skulle jag till skolan kollade ut genom förstret och såg bara hur mycket snö som helst, men jag gick upp och gjorde mig klar och gick ner till bussen, hade snö upp till knäna och frös jätte mycket, men jag stod där och väntade, men ingen buss kom och när jag stått vid bussen 45 minuter för att jag tänkte jag kunde ta den som går kvart i istället för min buss tio över så kommer inte den heller och mamma ringer,

då hade det hänt en olycka på torpabron så trafiken på 45:an stod still och bussarna var inställda, endel gick men dom skulle ju endå få sitta fast i kön, mamma tänkte hon kunde köra mig men då såg vi den stora gula lastbilen som kört av vägen, så vi vände och mamma fick köra hem mig igen innan hon åkte och jobbade. Men nu är det natten för mig, jag ska göra mig klar för att sedan sova, och det ska bli bli skänt har suttit och pluggat sedan åtta i morse och nu är klockan snart tio, fjorton timmar men behövliga timmar.
Mitt skolarbete med bloggen är klar nu, det ska bli tråkigt att inte behöva vara här och skriva men självklart kommer jag att kika in och skriva endå, jag måste ju hålla mig uppdaterad.

Och sedan så vill jag tacka våran lärare Nilla Tuveson för att hon varit en väldigt bra lärare och gjort tre veckors tid i skolan jätte roliga, du har verkligen varit bra, tack ska du ha.
Men nu får vi tillbaka vårar Veronika på heltid, kommer sakna Nilla men jag tycker jätte bra om Veronika också, hon är en väldigt duktig och bra lärare. Ni är bra båda två, tack för skrivandet än på ett tag då, skriver mera när allt lugnat sig och det inte är så mycket med skolan, och sedan har jag ju som sakt det inte alltid så lätt på min fritid, hemma och så, men det vet kanske inte just du som läser detta nu något om.
Ha det jätte bra i alla fall jag kommer tillbaka, det lovar jag att göra snarast. Kraam så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0