1/3 Egypten

Dagen började bra, vi gick upp och åt jätte god frukost, sedan ut och skulle handla lite saker, lite vatten och annat. Men slutade med att vi stannade så jag fick göra flätor.



Sedan gick vi ner till stranden för sol och bad, men först var vi tvugna att få i oss lite mat, vi var jätte hungriga efterson mina flätor hade tagit så långt tid, och våran snabba shoppingrunda blev inte så snabb, var tvugna att stanna överallt, hehe.

Sedan på kvällen blev det party, jag och Lena rökte vattenpipa,till slut hade vi betällt in varsin så vi satt där och rökte hela tiden ( ej farligt ), Mats fick på sig en tuban eller vad det heter och spelade något egyptiskt instument som höll på att göra oss tokiga, haha han kunde inte spela för fem öre, men roligt hade vi.

Kommentarer
Postat av: Nilla Tuveson

Hej!

Vad kul att du har kommit ingång med skrivandet från förra veckan. Det här är sista veckan vi håller på med det här, men om du känner att du inte hinner färdigt den här veckan kan du skriva nästa vecka också. Fast ni kommer att hålla på med annat i skolan, så det får bli på fritiden.

Har du några funderingar är det bara att fråga!

Lycka till!

Mvh Nilla!

Lycka till!

2008-03-12 @ 14:43:43
Postat av: R

Hejsan :) Hittade din blogg på min kusins blogg. Ser ut att ha haft det trevligt i Egypten med vackert väder! Häftiga flätor oxå! :) Ha det bra!

2008-03-13 @ 12:37:02
URL: http://klingandemusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0