Skooolan.

Ja då sitter man i skolan, vi har svenska just nu, jätte roligt, eftersom vi har i uppgift att skriva blogg.
Dagen började med att jag försov mig och kom en timma sent till skolan, kanske inte så bra men.
Jag gick och förklarade varför jag var sen och gick sedan på lektion (VOMS) där vi hade prov, hade tagit med mig fel bok hem så när jag väl skulle sätta mig igår och läsa på inför provet så upptäckte jag att jag tagit med fel bok, suck.
Men jag gjorde provet, och det kändes väl som det gick bra men vi
får se när resultatet kommer, jag informerar, lovar.

Idag måste jag åka hem direkt efter skolan för jag och mamma ska till min kusin Julia och fira henne, hon har blivit 16 år nu, GRATTIS KUSIN.
Så vi ska dit och fira henne, det blir roligt, det är alltid roligt att träffa släkten vi ses inte så ofta, lete tråkigt tycker jag. Saknar tiderna då man var liten och vi träffades oftare.

För att nu byta ämne igen så ska jag till Egypten imorn, haha det ska bli jätte roligt.
Jag mamma och min moster ska dit, vi ska sola, bada och äta massa god mat, kanske blir någon trevlig utekväll någon dag, får se vad mamma tillåter, tur att moster är med, då kan allt hända.
Kanske inte kan skriva i veckan, ska försöka hitta en dator i Egypten och skriva in lite iallafall. Men det måste ju nästan finnas något it-café någonstans.
Jag hoppas iallafall att jag blir jättebrun och fin, och att mitt hår växer massor, för det gör det ju av saltvatten, iallafall mitt, men det kanske är jag som är udda, haha vad tror du?

Ha en jättebra fortsatt dag och önska mig lycka till när jag ska flyga.
Kraaam<3
image7

Kommentarer
Postat av: julia

naaaw, tack kusin!:D då ses vi sen då ;)
och ha det så gött i egypten nu :D

2008-02-28 @ 16:20:09
Postat av: Ronja

halloy! gud vad skönt med semester! fast jag åker ju också snart..*smile* kram på dej och ha det bäst!

2008-02-28 @ 18:08:01
Postat av: Dragana

oh va gött:D jag vill också bli brun:O haha ha de så kul :D blinte för brun

2008-02-28 @ 19:16:04
Postat av: Elin

Vill ockaå åka utomlands men får ju mitt till sommarn så... men nu missar du ju när jag blir blond igen du som tjatat så :P kram du får
ha det så bra

2008-02-29 @ 17:23:28
URL: http://vingummin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0