Kusin - vitamin

Idag fyller min kära kusin Julia Andersson 16 år,
nu är vi lika gamla igen, haha, fast jag fyller ju 17 snart, längtar hur mycket som helst.
I alla fall så ska vi dit på kalas sedan, det ska bli jättemysigt.
Jag tycker verkligen dom stunderna när släkten träffas är det bästa som finns,
vi har alltid så himla roligt ihop, massa skratt och prat.
Men idag ska jag ägna hela tiden åt min kära kusin vitamin,
spela playstation och datorn som det brukar bli för våran del, haha
och massa god mat med förståss, mums.

MASSOR MED GRATTIS TILL MIN KUSIN VITAMIN<3
Älskar dig väldigt mycket ska du veta.


Kommentarer
Postat av: julia

Tack, kusin!

2008-02-28 @ 16:42:48
Postat av: Ronja

Åå, jag tycker också det är hur mysigt som helst att träffa släkten! Det är ju så sällan man ser dem allihop samtidigt. "/

2008-02-28 @ 21:03:56
URL: http://klingandemusik.blogg.se
Postat av: Ronja

Jo, det var mina kusiner och de fick sig väl nån liten leksak på Åhléns tillslut. :) Och som svar på frågan om jag spelar in egna låtar, det gör jag. För två år sen kunde jag nog gjort en hel skiva med massa inspelningar, nu är det max tre per år vilket är lite tråkigt, men har nästan ingen tid för det längre. :(

2008-02-29 @ 11:45:25
URL: http://klingandemusik.blogg.se
Postat av: Nilla Tuveson

Hej Mikaela!

Hoppas du får en riktigt härlig semester, och att du hittar en dator! Dikten du skrev är helt fantastisk, men tänk på språket när du skriver, för det känns som om du kan skriva ännu bättre.

Lycka till!

Mvh Nilla!

2008-02-29 @ 13:13:59
Postat av: Marie

Hej :) tack jadå jag kan hjälpa dig men ett tips är www.designadinblogg.se ;) där hittar du det mesta!

2008-03-02 @ 16:39:08
URL: http://marie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0