Heeemma :)

Ja då var man hemma idag, håller på med lite läxor och har vart ute och gått med hundarna nu.
Snart blir det vänersborg med pojkvännens mamma och syster, dom ska dit och köra något, men innan dom gör det släpper dom mig på centralen där jag sa möta Hanna. Vi ska ta bussen till Mellerud igen, haha så ja åker fram och tillbaka ( är i Mellerud nu ), vi ska möta Kim och hälsa på lite på Rådaskolan/Dahlstjärnska gymnasiet. :)
Det ska bli roligt att få träffa alla mina vänner igen, det var ett tag sedan :)
Sedan ska vi åter till Vänersborg hem till Hanna och mysa, sedan hem för mig :)
Skola imorn igen :)
Skriver mera sedan lite brått nu, ska hinna duscha innan kl blir 11 för då ska vi åka.
Ha en toppen dag, det är ganska bra väder idag :)   Kraaaam<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag :)

2008-02-27 @ 10:41:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0