Den männsikan jag älskar djupt<3

Erik Rudell, 9/9-06  Du är killen i mitt liv <3
Du måste vara fridlyst, för jag har aldrig träffat någon som är så underbar förut.
Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig, skulle natten vara lika ljus som dagen.
Människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop.<3

När livet kändes som mörkast, då ingen tycktes förstå, när jag ej ville leva mer, bara lämna allting och gå.
Då fanns du där för mig, sträckte ut en hjälpande hand, tröstade mig när jag grät, lät mig gråta ut i din famn.
Jag tror ej att du förstår, hur mycket du betytt för mig, jag skulle ej leva idag, om det inte vore för dig. Du väckte min själ till liv, den hade varit död i många år, du fick mig att skratta igen, jag hoppas denna lycka består.
Du gav mig hopp på nytt, du satte mitt hjälta i brand, tillsammans ska vi vandra, genom livet hand i hand ! <3

Erik Rudell, 9 sep 2006 är dagen jag aldrig kommer glömma, dagen vi två blev ett, efter fem månaders dejtande ;)
Älskar dig djupt hjärtat<3
image8

Bilden är tagen någon månad efter vi blev tillsammans, alltså för mer än ett år sedan<3

Kommentarer
Postat av: julia

riktigt fin text :) gulligull! ^^

2008-02-25 @ 21:44:25
Postat av: Lisa

DU är så söt ! Erik är verkligen så snäll :) Älskar dig mikaela

2008-02-26 @ 18:51:14
Postat av: Anonym

aw, är ni tsm nu med ? :>

2008-02-26 @ 18:52:51
URL: http://karolinamagnussson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0