25/2-08 20:24

Hejsan..Ja då kom man nyss hem, har precis varit ute och gått.
Det var skönt att komma ut och få lite frisk luft och även få tänka lite, det kan behövas ibland.
Håller på att plugga lite, haha det går väl sådär, men men det är ett måste :)

Skolan har avrit roligt idag, har fått massa roliga uppgifter, bla en om att skriva en blogg minst tre ggr i veckan, det kan vara rätt så spännande. :)

Efter skolan blev det fordon, sitta i deras korridår och plugga i väntan på att dom ska sluta, så jag Hanna, Patrik, Jimmy och Tobias kunde åka till trollhättan och handla present åt Tobias lillebror. :)
Hanna fyller år nästa helg, 17 :) Då ska hon ha stort kalas, men jag kan inte gå dit eftersom jag är i Egypten då, både synd men skönt att komma bort ett tag och bli lite brun, jag mamma och moster ska dit och sola, bada och myssa i massor :)

Hoppas ni som läser får en toppen dag :) Det som är kvar utav dagen ;)
Kraaamkraaam<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VILL MED UTOMLANDS !:(

2008-02-25 @ 20:33:46
Postat av: Emelie

De va jätte fint gumman :) kram på dej

2008-02-25 @ 21:32:49
Postat av: Emelie

De va jätte fint gumman :) kram på dej

2008-02-25 @ 21:33:21
Postat av: Nilla Tuveson

Hej!

Vilken vacker dikt! Det är jättekul att du skriver så mycket! Tänk på att korrekturläsa texterna ordentligt innan du publicerar inläggen.

Mvh Nilla!

2008-02-27 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0